Biuro obsługi klienta
Mieści się w budynku Spółki przy ul. A. Struga 3 w Głownie.
Biuro Obsługi Klienta : czynne: 7:00-15:00
Kasa czynna 8:00 – 14:00
W BOK można uzyskać informację na temat :
- możliwości podłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej.
- aktualnego rozliczenia za wodę i ścieki.
- stanu jakości wody.
- rozpatrywania złożonych skarg, reklamacji i wniosków.
Regulamin dostarczenia wody i odprowadzania ścieków obowiązujący na terenie Gminy Miasta Głowno
W BOK Klient może:
• podpisać umowę.
• otrzymać fakturę i zapłacić za świadczone przez spółkę usługi.
• zaktualizować informację dotyczące Klienta.
• złożyć reklamację, wnioski i podania.
• otrzymać warunki techniczne podłączenia do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej.